Marcin Bawor
Data & AI Specialist, Google Cloud
Pracuje jako Data & AI Specialist w Google Cloud. Współpracuje z klientami z branży farmaceutycznej oraz ochrony zdrowia, wspierając ich we wdrażaniu innowacji opartych na analityce i szeroko rozumianejsztucznej inteligencji.
PANEL DYSKUSYJNY: AI w marketingu - działania i narzędzia promujące placówkę medyczną
Emil Boryczka
Dyrektor Operacyjny, CCIG Med
Dyrektor operacyjny w CCIG Med. Posiada 13-letnie doświadczenie w zarządzaniu, rozwoju kadry managerskiej i w obsłudze relacji z pacjentem. Z wielką dbałością buduje zespoły, projekty obsługowe dla partnerów z branży medycznej, a także nadzoruje, tworzy i określa globalne strategie relacji z pacjentami w placówkach.
PANEL DYSKUSYJNY: "7 grzechów głównych managera placówki medycznej"
Paweł Ciesielka
CEO, Proacta
Absolwent Politechniki Warszawskiej ze specjalizacją Inżynieria oprogramowania, rozpoczął swoją karierę w IBM Polska jako Solution Architect, a następnie rozwijał swoje umiejętności w LOGIX Polska jako Inżynier oprogramowania i Architekt systemowy. W 2008 roku dołączył do Proacta sp. z o.o., gdzie pełnił funkcję CTO, a w 2024 roku objął stanowisko CEO w Proacta SA. Jest również twórcą innowacyjnej platformy DataBION, wykorzystywanej do zaawansowanej analizy danych medycznych w połączeniu z danymi genetycznymi. Stworzył również systemy wspierające procesy diagnostyczne i terapeutyczne w leczeniu raka piersi. Jego pasja do nowych technologii i ich aplikacji w rozwiązaniach biznesowych czyni go wizjonerem w swojej dziedzinie.
PANEL DYSKUSYJNY: "Technologia i AI w monitorowaniu zdrowia pacjenta. Szansa czy wyzwanie dla placówek medycznych?
Joanna Crowley
Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjna Grupa emeis (wcześniej Orpea)
PANEL DYSKUSYJNY: Cyfryzacja i dostępność usług medycznych dla osób starszych oraz ze szczególnymi potrzebami
Joanna Crowley rozpoczęła pracę w Grupie emeis w 2018 r. jako dyrektor Rezydencji na Dyrekcyjnej we Wrocławiu. Od 2022 r. jako dyrektor operacyjna sprawuje nadzór nad działalnością operacyjną, a w szczególności nad jakością usług domów opieki, klinik rehabilitacyjnych i przychodni. Bierze również aktywny udział w realizacji strategii inwestycyjnej i rozwoju sprzedaży. W 2024 r. weszła w skład Zarządu Spółki.
Absolwent Wydziału Informatyki na Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej, kierunku Telekomunikacja. Strategiczny doradca w zakresie zarządzania zasobami i procesami IT. Ekspert w aspekcie legalności oprogramowania. Prelegent na wielu konferencjach - swoim ponad 17-letnim doświadczeniem i pasją chętnie dzieli się z uczestnikami merytorycznych spotkań branżowych.W Infonet Projekt SA, jako Product Owner, kieruje zespołem programistów oraz odpowiada za rozwój największego polskiego systemu klasy ITSM - oprogramowania OXARI oraz oprogramowania ITManager. Prowadzi projekty wdrożeniowe oraz konsultacje z użytkownikami systemu. Prywatnie pasjonat dobrej muzyki, motoryzacji, aktywny rowerzysta górski.
CTO / Product Owner / Project Manager, OXARI
Szymon Dudek
PRELEKCJA: Jak obniżyć ryzyko pracowników administracji w jednostkach medycznych i szpitalach z zastosowaniem systemu OXARI ITSM?
Od blisko 25 lat związany z rynkiem medycznym. Absolwent kierunku informatyka na Wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Od początku kariery zawodowej, spoglądający z niesłabnącym optymizmem na informatyzację Ochrony Zdrowia. Brał czynny udział w kilkudziesięciu projektach informatycznych w obszarze eZdrowia. W codziennej pracy łączy znajomość rynku medycznego, z wiedzą techniczną i umiejętnościami menedżerskimi. Bezpośrednio uczestniczył w wielu procesach kupna i sprzedaży spółek z obszaru eZdrowia.
prezes zarządu, Cloudimed / Polska Izba Informatyki Medycznej
Rafał Dunal
PANEL DYSKUSYJNY: W oczekiwaniu na e-rejestrację
Posiada ponad 15 letnie doświadczenie zawodowe obejmujące szczegółowe kwestie prawa medycznego, współpracyi funkcjonowania podmiotów leczniczych w ramach systemu NFZ, prawa farmaceutycznego oraz prawa zamówień publicznych. W ramach swojej praktyki Mec. Fortak-Karasińska zajmuje się także zróżnicowanymi zagadnieniami prawa gospodarczego i podatkowego. W ramach tych obszarów specjalizacji Katarzyna Fortak-Karasińska zdobyła bogate doświadczenie w sprawach prowadzonych przed sądami cywilnymi oraz sądami administracyjnymi. Prowadzi szkolenia z zakresu prawa medycznego. Jest wykładowcą i prelegentem podczas ogólnopolskich seminariów i konferencji dotyczących ochrony zdrowia.
radca prawny, ekspert w zakresie ochrony zdrowia, Founding Partner F/K LEGAL
Katarzyna Fortak - Karasińska
PANEL DYSKUSYJNY: Pacjent - Lekarz - Placówka. Nowości w prawie, o których musisz wiedzieć
Michał Gembal
Dyrektor Marketingu, Arcus
PRELEKCJA: Jak cyfrowa transformacja kształtuje przyszłość opieki zdrowotnej?
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (Master of Business Administration) oraz podyplomowych studiów Zarządzania Firmą w Warunkach Nowej Ekonomii organizowanych przez Szkołę Główną Handlową oraz Institut Francais de Gestion w Paryżu. Posiada kilkunastoletnią praktykę w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, a w tym zarządzania strategicznego, doradztwa i konsultingu IT, marketingu, PR, RI, zarządzania kryzysowego oraz sprzedaży. Pracownik międzynarodowych korporacji (Reed Elsevier, LexisNexis, Hubert Burda Media) oraz twórca firmy doradztwa informatycznego IT AUDIT, wspierającej wiele polskich instytucji wiedzą i doświadczeniem w zakresie rozwiązań teleinformatycznych. Od 2007 pracuje w GRUPIE ARCUS, gdzie zarządza działem komunikacji marketingowej i PR zajmującym się m. in. edukowaniem rynku w zakresie nowych technologii służących optymalizacji działalności przedsiębiorstw oraz instytucji, w tym m. in. oświaty, administracji i służby zdrowia. Wiceprezes Federacji Inicjatyw Oświatowych od 2020 roku. Pasjonat nowych technologii, prelegent wielu konferencji poświęconych rozwiązaniom IT, autor i współautor kilkudziesięciu publikacji w prasie ogólnopolskiej oraz branżowej dotyczących wykorzystania innowacyjnych rozwiązań stosowanych w działalności firm i urzędów. Prywatnie mąż i ojciec: dwóch synów – absolwentów Politechniki Warszawskiej studentów i dwóch córek: studentki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego i uczennicy liceum. Zaangażowany w rozwój swoich dzieci, także w aspekcie edukacyjnym. Adherent wartości w życiu prywatnym i zawodowym. Miłośnik kuchni z różnych stron świata, siatkówki, książek historycznych, opisujących w szczególności udział Polaków na frontach II Wojny Światowej. Entuzjasta turystyki górskiej oraz podróży.
Aleksandra Góralczyk
Kierownik ds. strategicznych, Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów
ROZMOWA EKSPERCKA: Kontraktowanie z NFZ - czy warto się szkolić w tym zakresie?
Specjalistka w dziedzinie rozliczeń oraz kontraktowania świadczeń opieki zdrowotnej na terenie całej Polski z ponad 10-letnim doświadczeniem. Absolwentka kierunku Finanse Publiczne na Wydziale Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie. Pracowała przy wielu projektach wprowadzania podmiotów na rynek usług medycznych finansowanych ze środków publicznych, wspierając placówki praktyczną i fachową wiedzą z zakresu organizacji i zarządzenia podmiotem leczniczym.Prowadzi szkolenia oraz przeprowadza audyty dla podmiotów leczniczych. Odpowiedzialna za współpracę z klientami strategicznymi.
Ma wieloletnie doświadczenie we współpracy z placówkami medycznymi zdobyte przez budowanie i rozwijanie ich biznesów. Rozwijała i współtworzyła dział sprzedaży i marketingu w jednym z największych portali medycznych w Polsce. Posiada umiejętności w zakresie analizy efektywności działań i mierzenia wskaźników biznesowych. W Medidesk zarządza Działem Rozwoju i Obsługi Klienta stale podwyższając jakość i standard świadczonych usług.
Izabela Kaźmierczak
Dyrektor Działu Rozwoju i Obsługi Klienta, Medidesk
PANEL DYSKUSYJNY: Pacjent - Lekarz - Placówka. Nowości w prawie, o których musisz wiedzieć
Absolwent Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Od 2002 roku związany z Polskim Związkiem Głuchych, w latach 2003 – 2006 jako Prezes Koła Terenowego Polskiego Związku Głuchych w Bielsku-Białej, w latach 2006 – 2010 jako Prezes Zarządu Oddziału Śląskiego w Katowicach. Obecnie w Zarządzie Głównym Polskiego Związku Głuchych w Warszawie, początkowo w funkcji Wiceprezesa, obecnie Prezesa. W latach 2014 – 2016 Wiceprezes Zarządu Polskiej Unii Zatrudnienia Wspomaganego, w latach 2016 – 2017 Wiceprzewodniczący Zarządu Polskiego Forum Osób Niepełnosprawnych. W latach 2017 - 2022 r. Wiceprezes Koalicji na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością. Członek Krajowej Rady Konsultacyjnej ds. Osób Niepełnosprawnych VII i VIII kadencji, Członek Rady Dostępności. Uczestnik zespołów roboczych i komisji eksperckich działających w obszarze monitoringu oraz przeciwdziałania wykluczeniu osób z niepełnosprawnością. Współautor Społecznego Raportu Alternatywnego z realizacji Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych.
Prezes Zarządu Głównego, Polski Związek Głuchych
Krzysztof Kotyniewicz
PANEL DYSKUSYJNY: Cyfryzacja i dostępność usług medycznych dla osób starszych oraz ze szczególnymi potrzebami
Marta Koziarska - Ryfka
Kierownik Operacyjny, Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów
Bogate ponad 10-letnie doświadczenie zdobyła współpracując z podmiotami prowadzącymi działalność leczniczą jako specjalistka realizująca obsługę rozliczeń medycznych, doradztwo, kontraktowania oraz audyty.Magister fizjoterapii i psychologii. Prowadzi specjalistyczne konsultacje i webinaria z obszaru wykonywania działalności leczniczej analizując i omawiając na bieżąco zmiany w przepisach prawa oraz szkolenia indywidualne i grupowe ze sposobów pozyskiwania i efektywnego rozliczania kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Zarządza zespołem specjalistów ds. rozliczeń biura.
ROZMOWA EKSPERCKA: Kontraktowanie z NFZ - czy warto się szkolić w tym zakresie?
Agnieszka Krajewska - Woźniak
Wiceprezes Zarządu, Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów
Ekspertka z zakresu rozliczania świadczeń w ramach kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia w różnorodnych rodzajach i zakresach z ponad 10-letnim doświadczeniem.Doradza w kwestiach optymalizacji pracy podmiotów leczniczych dla ich managerów, właścicieli małych, średnich oraz największych placówek leczniczych w Polsce. Przeprowadza audyty, podejmuje działania korygujące i naprawcze, przedstawia nowe rozwiązania w celu usprawniania pracy i jakości działań klientów biura.Absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie Podmiotami Leczniczymi.Odpowiedzialna za praktyczną realizację wizji rozwoju firmy oraz organizację pracy wszystkich działów Mazowieckiego Biura Rozliczeń Kontraktów sp. z o.o.
ROZMOWA EKSPERCKA: Kontraktowanie z NFZ - czy warto się szkolić w tym zakresie?
Marzena Krawiec
Dyrektor Ds. Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej oraz Diagnostyki Laboratoryjnej i Obrazowej, Grupa American Heart of Poland, członek RN Telemedycyna Polska S.A., członek Rady Fundacji eZdrowie.
21 lat doświadczenia zawodowego, od 6 lat związana z rynkiem medycznym, ekspert rynku telemedycznego. Na co dzień odpowiedzialna za zarządzanie procesami i efektywną ich przemianą, właściwy rozwój i organizację usług medycznych. Obecnie związana z zarządzaniem operacyjnym i rozwojem sieci poradni specjalistycznych, gdzie optymalizuje i automatyzuje procesy biznesowe w zgodzie z zasadami formalno-prawnymi, implementując nową technologię i narzędzia AI w ścieżkę opieki nad pacjentem. Inspirowana możliwościami medycyny i motywowana rozwojem technologii wdraża innowacyjne usługi telemedyczne i spersonalizowane programy opieki w kardiologii. Entuzjastka transformacji cyfrowej w zdrowiu i innowacyjnego podejścia do zarządzania zdrowiem publicznym. Współautor interdyscyplinarnych standardów udzielania świadczeń telemedycznych i aktywny uczestnik debat i dialogów branżowych, członkini Telemedycznego Okrągłego Stołu powołanego przez Ministerstwo Zdrowia oraz Rady Fundacji e-Zdrowie. Ekspert ochrony danych osobowych w branży medycznej i audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. W przeszłości autor analiz przedprywatyzacyjnych i wyceny przedsiębiorstw.
PANEL DYSKUSYJNY: Technologia i AI w monitorowaniu zdrowia pacjenta. Szansa czy wyzwanie dla placówek medycznych?
Akademia Managera Ochrony Zdrowia już za:
Akademia Managera Ochrony Zdrowia
już za
dr Andrzej Lejczak
Prezes, Krajowa Izba Domów Opieki
PANEL DYSKUSYJNY: Cyfryzacja i dostępność usług medycznych dla osób starszych oraz ze szczególnymi potrzebami
Trenerka z ponad 12-letnim doświadczenie w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem. Uczy odpowiedzialności za pacjenta, dbania o wizerunek placówki, jakościowej obsługi pacjenta, działań pomagających w promowaniu usług placówki medycznej. Prowadzi szkolenia dotyczące m.in. umiejętności sprzedażowych i rekomendacyjnych, szkolenia z jakości obsługi klienta/pacjenta, warsztaty z efektywnego sposobu prowadzenia rozmów i szkolenia podnoszące kompetencje managerskie.
Dyrektor Działu Szkoleń i Eventów, Medidesk
Urszula Łaskawiec
Trener, menedżer, Inspektor Ochrony Danych, certyfikowany Audytor Wewnętrzny Bezpieczeństwa Informacji według normy ISO/IEC 27001:2017 i ISO/IEC 27701:2019 oraz autorka bloga rejestratorkamedyczna.pl. Ekspert w zakresie kompleksowego wspierania placówek medycznych, zarówno od strony administracyjno-prawnej (RODO, SANEPID, UW, BDO, MZ, GUS), jak i od strony wspierania rozwoju pracowników placówek medycznych (szkolenia, rekrutacja oraz wdrażanie procedur pracy).
Trener, Medidesk
Katarzyna Łempicka
PANEL DYSKUSYJNY: Finanse placówki medycznej. Rola up i cross sellingu usług medycznych w utrzymaniu pacjenta
Joanna Miłachowska
Prezeska Zarządu, Siemens Healthineers
PANEL DYSKUSYJNY: "Twój głos się liczy" - rola kampanii społecznych, organizacji, związków i stowarzyszeń medycznych w kształtowaniu polityki zdrowotnej
Związana jest z grupą Siemens od prawie 30 lat, zaś z Siemens Healthineers od 2012 roku, w tym od 2018 roku jako Prezeska Zarządu. Będąc liderką firmy technologicznej sprawuje funkcję Członkini Zarządu Stowarzyszenia Pracodawców dla Zdrowia. Zarządzana przez nią firma wprowadziła do polskiej medycyny wiele przełomowych technologii diagnostycznych i terapeutycznych, w tym m.in. tomografię zliczającą fotony i rozwiązania AI. Rozwija także Akademię Siemens Healthineers – program edukacyjny, w którym wzięło udział około 27 tys. profesjonalistów medycznych w obszarze diagnostyki. Od lat promuje także troskę o doświadczenia pacjenta, zarówno poprzez stosowanie przyjaznych technologii medycznych, tworzenie przestrzeni minimalizujących stres, jak i wymianę dobrych praktyk. Zaangażowana w promocję zdrowego stylu życia i profilaktyki również wśród pracowników firmy, czego świadectwem jest nadanie Siemens Healthineers tytułu PracoDawcy Zdrowia przez Ministerstwo Zdrowia.
Katarzyna Nowacka
Partnership Manager, Medidesk
PANEL DYSKUSYJNY: Cyfryzacja i dostępność usług medycznych dla osób starszych oraz ze szczególnymi potrzebami
Zajmuje się współpracą partnerską z firmami działającymi w branży medycznej, by komplementarnie odpowiadać na potrzeby klientów. W nieoczywistych powiązaniach potrafię znaleźć punkt styku, który wspiera biznes obu stron. Stawiam na otwartość, kreatywność i zasadę win - win.
CEO MediMentors, menedżerka ochrony zdrowia z szerokim doświadczeniem w zarządzaniu placówkami medycznymi, lekarka internistka i diabetolożka. Pacjentka, lekarka oraz menedżerka. Ta perspektywa pozwala jej na lepsze zrozumienie trudności i wyzwań, z jakimi borykają się zespoły zarządzające, lekarze, jak i pacjenci, korzystający z ochrony zdrowia. Jej zawodowym celem jest nie tylko satysfakcja pacjenta z dostarczanych mu wartościowych usług medycznych, ale także zapewnienie personelowi medycznemu bezpieczeństwa i komfortu pracy. Pełnienie odpowiedzialności za obszary medyczno-operacyjne i medyczno-jakościowe (Z-ca Dyrektora Medycznego w Szpitalu Medicover, Dyrektor Medyczny Diagnostyki w Grupie LuxMed, członek zarządu i Dyrektor Medyczny w Grupie Scanmed) umożliwiło jej wdrożenie systemów zarządzania jakością, wdrożenie i doskonalenie systemów monitorowania efektywności kliniczno-operacyjnych, kompleksowej organizacji nowych usług medycznych. Wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie we wspieraniu jednostek ochrony zdrowia w zarządzaniu klinicznym oraz wprowadzenie wyższych standardów, korzystnych dla placówek medycznych, ich menedżerów i lekarzy, jak i dla pacjentów.
lek. Agnieszka Nowak - Musiej
Prezes Zarządu, MediMentors
PANEL DYSKUSYJNY: 7 grzechów głównych managera placówki medycznej
Daniel Nowocin
Prezes Zarządu, Medidesk
Twórca Medidesk. Na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu medycznym powołał do życia aplikację, która dziś usprawnia pracę setkom podmiotów leczniczych w Polsce. Doradca zarządów i kadry managerskiej w zakresie skutecznego pozyskiwania pacjentów i rozwoju biznesu. Strateg firmy i guru sprzedaży. Na spotkaniach z klientami czuje się jak ryba w wodzie, pomagając im w codziennych wyzwaniach. Urodzony leader. Entuzjasta wszelkich form ruchu i podróży. Twórca Medidesk. Na bazie wieloletniego doświadczenia w marketingu medycznym powołał do życia aplikację, która dziś usprawnia pracę setkom podmiotów leczniczych w Polsce. Doradca zarządów i kadry managerskiej w zakresie skutecznego pozyskiwania pacjentów i rozwoju biznesu. Strateg firmy i guru sprzedaży. Na spotkaniach z klientami czuje się jak ryba w wodzie, pomagając im w codziennych wyzwaniach. Urodzony leader. Entuzjasta wszelkich form ruchu i podróży.
PANEL DYSKUSYJNY: "Twój głos się liczy" - rola kampanii społecznych, organizacji, związków i stowarzyszeń medycznych w kształtowaniu polityki zdrowotnej
ROZMOWA EKSPERCKA: AI w marketingu - działania i narzędzia promujące placówkę medyczną
Innowator branży medycznej. Doskonale rozumie sektor medyczny i stosuje konkretne rozwiązania tu i teraz. Technologia, którą tworzy, pomaga Medykom z całej Polski w świadczeniu najwyższych usług.
Prezes Zarządu, Medyc
Jakub Ożga
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzania. Prezes Zarządu CeCert Sp. z o.o. związany z branżą certyfikacyjną od 2014 roku. Członek Komitetu Technicznego nr 6 ds systemów zarządzania oraz 284 ds. Sprzętu, Narzędzi i Urządzeń Medycznych Mechanicznych, funkcjonujące przy Polskim Komitecie Normalizacyjnym. Posiada uprawnienia audytorskie w zakresie normy ISO 9001 oraz ISO 13485.
Prezes Zarządu, CeCert
dr Michał Pachowski
PANEL DYSKUSYJNY: Pacjent - Lekarz - Placówka. Nowości w prawie, o których musisz wiedzieć
PLEBISCYT
Manager Ochrony Zdrowia
zaprezentujesz swoje osiągnięcia na szerokim forum branży medycznej
weźmiesz udział w zmaganiach z managerami z całej Polski
zyskasz szansę wygrania atrakcyjnych nagród
podzielisz się swoim doświadczeniem
wypromujesz swoją placówkę i zwiększysz jej rozpoznawalność
Konkurs adresowany do managerów ochrony zdrowia – przychodni, szpitali, centrów medycznych, gabinetów stomatologicznych
i klinik medycyny estetycznej – funkcjonujących zarówno w modelu komercyjnym jak
i niekomercyjnym.
Warto się zgłosić, bo ...
Karolina Praszek - Gołębiewska
Dyrektor Zarządzająca CEO, Kancelaria Bezpieczeństwa
Specjalistka ds. ochrony danych osobowych z wieloletnim doświadczeniem, właścicielka Kancelarii Bezpieczeństwa, pod którego nadzorem realizowane są projekty. Wykładowca na SGGW na kierunku studia podyplomowe: Inspektor Ochrony Danych. Jest również certyfikowanym audytorem w zakresie dwóch systemów zarządzania tj. Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001 i Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001. Współpracowała z klientami z branży deweloperskiej, marketingowej, medycznej, motoryzacyjnej, a także rekrutacyjnej realizując wiele projektów w zakresie dostosowania działalności firm i instytucji publicznych/samorządowych do wymogów ustawy o ochronie danych osobowych, jej aktów wykonawczych oraz przepisów szczególnych, a od maja 2018 roku RODO. Posiada duże doświadczenie przy przygotowywaniu i prowadzeniu projektów szkoleniowych oraz wdrożeniowych.
PANEL DYSKUSYJNY: Pacjent - Lekarz - Placówka. Nowości w prawie, o których musisz wiedzieć
lek. Agnieszka Nowak - Musiej
MediMentors
Emil Boryczka
CCIG MED
Lesław Skibiński
Medidesk
Anna Rulkiewicz
Prezes Zarządu, Grupa Lux Med
Anna Rulkiewicz pełni funkcję Prezesa Grupy LUX MED od 2007 r., a od końca 2011 r. pełni także funkcję Dyrektora Zarządzającego LMG Försäkrings AB, którego oddział działa w Polsce pod marką LUX MED Ubezpieczenia. Absolwentka Stanford Executive Program na Stanford University Graduate School of Business. Jest także absolwentką Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu i Uniwersytetu w Hamburgu, studiów podyplomowych w Polsko-Francuskim Instytucie Ubezpieczeń przy Instytucie Francuskim oraz cyklu szkoleń z zakresu m.in. zarządzania, sprzedaży, komunikacji, marketingu (w tym 3-letnich studiów menedżerskich) w ramach certyfikowanego programu branży ubezpieczeniowej LIMRA "Marketing Strategies for Executive Advancement" (LIMRA Executive Development Group).Ukończyła wiele kursów z zakresu zarządzania, sprzedaży, finansów, marketingu oraz bankowości. Uczestniczy w pracach zespołu problemowego ds. usług publicznych powołanego w ramach Rady Dialogu Społecznego. Jest również wiceprzewodniczącą Rady Polskiego Komitetu Olimpijskiego. W lipcu 2016 r. została mianowana Wiceprezydentem Pracodawców RP a w czerwcu 2017 r. została wybrana na kolejną kadencję na stanowisko Prezesa Pracodawców Medycyny Prywatnej. W 2018 r. została powołana przez Ministra Zdrowia do Rady Społecznej ogólnopolskiej debaty „Wspólnie dla Zdrowia - słuchamy, rozmawiamy, działamy". Zasiada również w Kapitule programu prowadzonego przez Ministerstwo Zdrowia - „PracoDawca Zdrowia". W latach 2013-2017 pełniła funkcję Członka Rady Nadzorczej Banku Handlowego SA (Citi Handlowy).
PANEL DYSKUSYJNY: "Twój głos się liczy" - rola kampanii społecznych, organizacji, związków i stowarzyszeń medycznych w kształtowaniu polityki zdrowotnej
Absolwent Wydziału Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Elektronika i Telekomunikacja. Z Grupą Comarch związany od 2003 roku. Przez szesnaście lat zajmował się produkcją i wdrożeniami systemów bankowości elektronicznej na stanowiskach zarządczych. Od 2019 roku pełni funkcje Dyrektora Sektora e-Zdrowie w ramach GK Comarch oraz Prezesa Zarządu spółki Comarch Healthcare S.A. Odpowiada za sprzedaż i dostawę rozwiązań systemów klasy HIS, modułów EDM, a także rozwiązań telemedycznych ze wsparciem algorytmów AI. W obszarze jego odpowiedzialności znajduje się również zarządzanie jednostką Centrum Medycznego iMed24 oraz produkcja urządzeń telemedycznych w fabryce elektroniki IoT Plant w Krakowie. W 2022 roku objął też stanowisko wiceprezesa zarządu spółki Comarch Technologies Sp. z o.o.
Prezes Zarządu, Comarch Healthcare
Marcin Romanowski
PANEL DYSKUSYJNY: Cyfryzacja i dostępność usług medycznych dla osób starszych oraz ze szczególnymi potrzebami
Zawodowo zajmuje się wdrażaniem innowacji i transformacji cyfrowej, ostatnio z uwzględnieniem rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję w obszarze medycyny. Realizując przekrojowe projekty wdrożeniowe i transformacyjne kieruje się biznesowym podejściem i zrozumieniem potrzeb klienta - pacjenta. Zdobył przekrojowe doświadczenie jako wieloletni konsultant procesowy i strategiczny oraz prezes spółek i lider zespołów. Dyrektor Operacyjny Medical Innovation Institute oraz Partner Operacyjny NIL IN.
Dyrektor Operacyjny, Medical Innovation Institute
Łukasz Sosnowski
PANEL DYSKUSYJNY: Technologia i AI w monitorowaniu zdrowia pacjenta. Szansa czy wyzwanie dla placówek medycznych?
Z ponad piętnastoletnim doświadczeniem w sektorze ubezpieczeniowym oraz ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w sektorze usług medycznych Lesław Skibiński wyznacza standardy innowacji i efektywności w branży. Jako twórca i lider organizacji Third Party Administrator SANEO S.A. (Meedy), zrewolucjonizował podejście do integracji systemów medycznych, tworząc zaawansowane portale dla pacjentów oraz kompleksowe serwisy internetowe.Jego praca nad systemami informatycznymi klasy EDM (Electronic Document Management) i innymi rozwiązaniami technologicznymi została wielokrotnie doceniona w prestiżowych konkursach. Szczególnie godne uwagi jest wyróżnienie w konkursie Techno Biznes Gazety Bankowej w kategorii medycyna i farmacja, gdzie zdobył tytuły “Lidera” i “Hit Roku”. Lesław Skibiński ma znaczący wkład w łączenie rynku świadczeniodawców, ubezpieczycieli i instytucji komercyjnych poprzez innowacyjne rozwiązania technologiczne. Jego działania doprowadziły do udostępnienia ponad 25 000 kalendarzy i usług świadczeniodawców, integrując operatorów rynku zdrowia od dużych korporacji po indywidualne gabinety lekarskie.W swojej roli skupia się na tworzeniu produktów, które odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku medycznego. Zarządzając zespołami deweloperskimi, przyczynił się do realizacji projektów dla firm takich jak Lux Med, Gemini, Polmed, Wirtualna Polska, Alab laboratoria, projektując i dostarczając im zaawansowane rozwiązania technologiczne.Jego praca i osiągnięcia w Meedy, a także w innych projektach, świadczą o głębokim zrozumieniu potrzeb sektora zdrowia i umiejętności przekształcania tych potrzeb w praktyczne, technologiczne rozwiązania. Lesław Skibiński jest nie tylko liderem i innowatorem, ale także inspiracją dla tych, którzy dążą do poprawy jakości opieki zdrowotnej poprzez technologię.
Pełnomocnik Zarządu ds. strategii i rozwoju produktu, Medidesk
Lesław Skibiński
PANEL DYSKUSYJNY: Technologia i AI w monitorowaniu zdrowia pacjenta. Szansa czy wyzwanie dla placówek medycznych?
PANEL DYSKUSYJNY: W oczekiwaniu na e-rejestrację
Artur Sznek
Dyrektor Sprzedaży, Medidesk
Dyrektor Sprzedaży Medidesk. Od wielu lat związany z branżą opieki medycznej. Początkowo z Medicover, gdzie zarządzał zespołami sprzedaży odpowiedzialnymi za sprzedaż bezpośrednią oraz za pośrednictwem brokerów ubezpieczeniowych. Przez wiele lat związany z Lux Med – jako Dyrektor Sprzedaży ds. Klienta Masowego zarządzał zespołami Call Center odpowiedzialnymi za sprzedaż bezpośrednią. Ostatnie 3 lata pracował w Gemini Polska Sp. z o.o., gdzie odpowiadał za realizację celów biznesowych i rozwój opieki farmaceutycznej w ponad 200 aptekach stacjonarnych Gemini.
PANEL DYSKUSYJNY: Finanse placówki medycznej. Rola up i cross sellingu usług medycznych w utrzymaniu pacjenta
dr n. o zdr. Monika Tomaszewska
Dyrektorka Generalna, Pracodawcy Dla Zdrowia
PANEL DYSKUSYJNY: "Twój głos się liczy" - rola kampanii społecznych, organizacji, związków i stowarzyszeń medycznych w kształtowaniu polityki zdrowotnej
Karol Tondera
Dyrektor Operacyjny, CM Mavit
ROZMOWA EKSPERCKA: Rola managera w kształtowaniu PX w placówce medycznej
Paweł Walicki
Prezes Zarządu, Centrum Medyczne CMP
PANEL DYSKUSYJNY: "Twój głos się liczy" - rola kampanii społecznych, organizacji, związków i stowarzyszeń medycznych w kształtowaniu polityki zdrowotnej
Paweł Walicki – absolwent Warszawskiej Akademii Medycznej (2000 r.), Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej Centrum Medycznego CMP, pasjonat zarządzania. W 2002 roku utworzył pierwszą przychodnię w ramach marki Centrum Medyczne CMP - w Piasecznie, przy ulicy Puławskiej (stąd nazwa). Firma powstała na bazie zespołu prywatnych gabinetów, w których przyjmowali lekarze z rodziny Walickich, ich krewni i przyjaciele. Obecnie, po 20 latach od powstania, w grupie kapitałowej CMP, którą zarządza Paweł Walicki znajduje się 25 przychodni zlokalizowanych w województwie mazowieckim i łódzkim oraz kilkaset placówek partnerskich w całej Polsce. W ubiegłym roku CMP wzbogaciło się o dwa nowe brandy – Centrum Psychologiczne Good Life oraz Optyk.cafe. CMP jest również pomysłodawcą i organizatorem kampanii społecznej #odwoluje #nieblokuje, dotyczącej problematyki nieodwołanych wizyt lekarskich.Prywatnie mąż lekarki, tata dwójki dzieci. Entuzjasta podróży i nurkowania.Motto dla Firmy: Rozwój albo upadek!
Paweł Wąsowicz
Dyrektor ds. AI i ML, Diagnostyka
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego wydziału Fizyki i Matematyki ze specjalizacją fizyka komputerowa. Przez wiele lat architekt oprogramowania w Grupie Diagnostyka w zakresie badań laboratoryjnych i histopatologii. Współautor metod analizy obrazów histopatologicznych przez modele AI. Zajmuje się rozwojem i wdrażaniem rozwiązań AI w Grupie Diagnostyka.
PANEL DYSKUSYJNY: Technologia i AI w monitorowaniu zdrowia pacjenta. Szansa czy wyzwanie dla placówek medycznych?
Marek Witulski
PANEL DYSKUSYJNY: Technologia i AI w monitorowaniu zdrowia pacjenta. Szansa czy wyzwanie dla placówek medycznych?
Dyrektor Branż Diagnostic Imaging i Advanced Therapies, Siemens Healthineers
Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Gdańskiej ze specjalizacją w urządzeniach biomedycznych. Z firmą Siemens związany jest od ponad 25 lat. Obecnie kieruje kilkunastoosobowym zespołem menedżerów produktowych w obszarach tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego, medycyny nuklearnej, RTG, angiografii i ramion C.
Piotr Wyrzykowski
Senior Consultant, Hitachi Vantara
PRELEKCJA: Trójwarstwowa architektura zarządzania aplikacjami i danymi medycznymi - odpowiedź na wymogi Dyrektywy NIS 2
Piotr Wyrzykowski posiada wykształcenie naukowe i biznesowe (magister matematyki i MBA dla IT). Karierę w Scania rozpoczął w 1998 roku jako specjalista IT/IS odpowiedzialny za utrzymanie i rozwój systemów utrzymania ruchu dla produkcji samochodów ciężarowych i autobusów.Kolejnym etapem był Dell, gdzie jako Starszy Konsultant doradzał przy budowie rozwiązań Disaster Recovery w dziale Global Infrastructure Consultancy Service.W Commvault Piotr doradzał w zakresie optymalizacji zarządzania danymi, budowania polityk bezpieczeństwa optymalnych dla wizji Przedsiębiorstw/Klientów.Obecnie w Hitachi Vantara jako Starszy Konsultant odpowiada za planowanie, budowę i wdrażanie Rozwiązań do przechowywania, przetwarzania i zabezpieczania danych.Swoim ponad 26-letnim doświadczeniem chętnie dzieli się z uczestnikami wielu merytorycznych spotkań.Piotr jest żonaty, ma córkę i syna.
Tomasz Wysoczański
coach i szkoleniowiec, Tomasz Wysoczański Consulting
PANEL DYSKUSYJNY: 7 grzechów głównych managera placówki medycznej
Prowadzi treningi indywidualne dla menedżerek i menedżerów, podczas których doskonali umiejętności związane z budowaniem zaangażowania, efektywnością osobistą oraz myśleniem strategicznym
Zniżka obowiązuje już tylko:
Cena: 149 zł netto
Wykup dostęp w najlepszej cenie!
Kontakt
Kamil Nowatkiewicz
Event Manager
kamil.nowatkiewicz@medidesk.com
kom. + 48 600 773 042
Katarzyna Nowacka
Partnership Manager
katarzyna.nowacka@medidesk.com
kom. +48 729 927 389
Organizacja | Grupowa sprzedaż biletów
Współpraca Partnerska
Medidesk sp. z o.o. | ul. Władysława Niegolewskiego 17/2 | 01-570 Warszawa
NIP: 701-065-95-20 | KRS: 0000659580
Kapitał zakładowy w wysokości 200.000 zł wpłacony w całości.